Waar sta je nu?

Start

Zonder doel, zonder why en zonder purpose ben jij u00e9u00e9n van de zoveel.

Wat gaan we doenn

Voor je start aan jouw social media groei is het belangrijkste om te weten waar jij nu staat met jouw bedrijf. Want als je niet weet wat jij te bieden hebt, wat je doelen en missie zijn dan wordt het lastig om dit over te brengen naar jouw doelgroep.

In deze training werken we natuurlijk aan marketing, branding, social media en sales. Maar we werken ook aan jouw zelfvertrouwen en personal branding. Jij gaat aan het einde van deze training vol zelfvertrouwen aan de slag met je marketing en weet daar straks een community mee op te bouwen van fans die uiteindelijk klanten worden.

Misschien ben je net begonnen met jouw bedrijf of ben je al jaren bezig. Dan alsnog wil ik dat je gaat kijken naar jouw kernwaarden. Wat zijn kernwaarden? Kernwaarden laten zien wie jij bent en waar je voor staat. Hou je niet van mensen die altijd te laat komen? Dan is discipline voor jou een kernwaarde.

Kernwaarden voor de grootste en meest succesvolle bedrijven zijn vaak te algemeen: wij zijn de grootste of de beste. Hiermee kan jij je niet onderscheiden. Als kleiner bedrijf is het belangrijk om authentiek te zijn en op deze manier klanten aan je te binden. De kernwaarden hangen ook samen met jouw missie. Een missie staat vaak vast en is niet veranderlijk zoals een strategie.

Na dit hoofdstuk weet jij waarom je doet wat je doet en kan jij je onderscheiden van alle anderen.u00a0